نکاتی برای بودن رییسی بهتر

 

 با پرسیدن اینکه آیا انتظارات شما واضح است یا خیر، کارمندان را توانمند کنید. از آنها بخواهید به شما بگویند که فکر می کنند انتظارات شما چیست. به هر حال ممکن است آنها با شما همسو نباشند.پکیج آموزش اندروید

  با پرسیدن اینکه آیا چیزی از شما برای کمک به انجام کارهایشان نیاز دارند، به آنها بگویید که شما بخشی از تیم هستید. سپس زمانی که به شما می گویند چه نیازی دارند اقدام کنید.

این دو "شروع کننده مکالمه" اغلب فرآیند یک مکالمه بزرگتر را آغاز می کنند که به ریشه ادراکات کارمندان می رسد. شما گفتگوهای واقعی را در مورد محیط کاری که ممکن است در پشت رابطه کارفرما و کارمند مدفون شده باشد باز خواهید کرد.

به یاد داشته باشید: نقش رهبری شما یک مسابقه محبوبیت نیست

"در اوج تنهاست" فقط حرف زدن نیست. شنیدن چیزی که از تیم خود می یابیم همیشه خوشایند نخواهد بود، به ویژه زمانی که تصورات آنها با آنچه شما پیش بینی می کردید مغایرت داشته باشد. صرف نظر از این (و پس از حذف ناله از نظرات واقعا سازنده)، شما باید از احساسات خود فراتر رفته و نظرات کارکنان را به طور عینی دریافت کنید. به یاد داشته باشید که هدف شما تبدیل شدن به یک رهبر بهتر برای ایجاد و رشد یک شرکت بهتر و موفق تر است، نه اینکه به دنبال تمجید و تمجید خود باشید.

رئیس بودن یک مسابقه محبوبیت نیست، بلکه در مورد توانایی شما برای تأثیرگذاری بر دیگران و ایجاد بهترین محیط تجاری ممکن است. دانستن اینکه دیگران در مورد شما چه فکر می کنند به شما کمک می کند فرهنگ شرکتی بهتری را شکل دهید و استراتژی های کلی داخلی شرکت را با استراتژی های کارکنان خود هماهنگ کنید. تصمیم گیری به معنای ناراحت کردن برخی از افراد و راضی کردن دیگران است، اما همچنان هدف نهایی را حفظ می کند که بهترین کار برای کل سازمان و معیشت آن است.پکیج آموزش پایتون

Comments

Popular posts from this blog

با کمک این ترفند زمان لازم برای یادگیری زبان را کاهش دهید

اختلالات هورمونی و مشکلات بارداری