با کمک این ترفند زمان لازم برای یادگیری زبان را کاهش دهید

 

برنامه یادگیری زبان پایدار و کارساز ایجاد کنید

یادگیری کارآمد چیزی نیست که به خودی خود اتفاق بیفتد. اگر می خواهید سریع یاد بگیرید، باید برای یادگیری سریع برنامه ریزی کنید.

بخشی از این نقشه راه یادگیری زبان است که شامل استراتژی‌های یادگیری زبان در زمان صرفه‌جویی می‌شود – یادگیری زبان در طول روز با اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند، استفاده از تکرار به نفع خود، صحبت کردن به زبان تا حد امکان، شرکت در فعالیت‌هایی که باعث می‌شود زبان مرتبط با زندگی شما و انجام جلسات مطالعه کوتاه اما مکرر.

با این حال، شما همچنین باید مطمئن شوید که برنامه یادگیری زبان شما پایدار است. هنگامی که به دنبال یادگیری هرچه سریع‌تر زبان هستید، می‌تواند وسوسه انگیز باشد که سعی کنید فقط از طریق مقداری مافوق بشری از مواد در زمان رکورد قدرت بگیرید. آموزش خبری و تفریحی

مشکل اینجاست که اگر با تلاش بیش از حد به یکباره خود را بسوزانید، انگیزه شما از بین می رود و یادگیری زبان شما در نهایت زمان بیشتری را می گیرد.

این موردی است که آهسته و پیوسته برنده مسابقه است. خوب، شاید کند نباشد. اما مطمئناً ثابت چیزی است که باید برای آن تلاش کرد.

هنگام طراحی برنامه یادگیری زبان خود، می خواهید مطمئن شوید که استراتژی خاصی برای پیشرفت در هر یک از زمینه های زیر دارید: واژگان، گرامر، گوش دادن، صحبت کردن، نوشتن و خواندن.

همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که بخش خوبی از فعالیت‌هایتان با دادن فرصتی برای ادغام هر چیزی که یاد می‌گیرید، تسلط عمومی شما را بهبود می‌بخشد. به عنوان مثال، داشتن یک مکالمه هفتگی با یک شریک تبادل زبان، هم فرصتی برای بهبود مکالمه و هم تمرینی است که می توانید از آن برای بهبود تسلط عمومی استفاده کنید.

هنگامی که برنامه یادگیری زبان را آغاز کنید، در مورد اینکه آیا به روشی پایدار کار می ‌کند یا خیر، سر در بیاورید. به ‌ویژه، اگر در برخی زمینه ‌ها بسیار بیشتر از سایر زمینه‌ ها پیشرفت می ‌کنید، برنامه خود را اصلاح کنید تا زمان بیشتری را صرف آن کنید یا روش ‌های خود را برای حوزه ‌هایی که در آن عقب هستید تغییر دهید.گلچین از همه جای اینترنت

 

 

Comments

Popular posts from this blog

نکاتی برای بودن رییسی بهتر

اختلالات هورمونی و مشکلات بارداری